نگاهی به نقش ساز زنده در آهنگ

نگاهی به نقش ساز زنده در آهنگ
ما در این نوشتار تلاش می کنیم تا از زوایای گوناگون به نقش ساز زنده در آهنگ بپردازیم. همچنین ممکن است برای بسیاری از افراد این مسئله مطرح شود که استفاده از سازهای زنده در آهنگ با هزینه های گزافی همراه است. اما ما در اینجا راهی را به شما نشان خواهیم داد که با هزینه ای منصفانه و بسیار اندک می توانید از سازهای زنده در آهنگ های خود استفاده کنید و از مزیت های بی شمار آن استفاده نمایید.
ادامه مطلب

رازهای کسب درآمد از طریق خوانندگی

رازهای کسب درآمد از طریق خوانندگی
یکی از مهم ترین منابع درآمدی خواننده ها کنسرت های تهران و شهرستان ها میباشد. داشتن هدف های بزرگ و برداشتن قدم های بزرگ، در بسیاری از موارد می تواند به شکست منجر شود و فرد را دلسرد کند. برای همین توصیه می کنیم با قدم های کوچک شروع کنید. مسیر خوانندگی، یک مسیر کوتاه و سریع السیر نیست. شما باید گام به گام پیش بروید.
ادامه مطلب

نگاهی به خرید و دانلود بیت های بروز و متنوع

نگاهی به خرید و دانلود بیت های بروز و متنوع
برای شروع برخی کارها، باید از نقطه ی صفر شروع کرد. همین امر بسیاری از افراد را از شروع کردن و ادامه دادن بعضی از کارها باز می دارد. اما اگر راهی پیدا کنیم و بتوانیم بخشی از کار آماده و با کیفیت را از دیگران خریداری کنیم و سپس آن را ادامه دهیم، صدها قدم جلوتر هستیم. در این مقاله قصد داریم از یکی از بزرگ ترین قدم های موسیقی به ویژه در عرصه ی خوانندگی صحبت کنیم و آن هم خرید و دانلود بیت های بروز و متنوع می باشد.
ادامه مطلب

همه چیز درباره ی ضبط و میکس و مستر

همه چیز درباره ی ضبط و میکس و مستر
اگر در ابتدای راه موسیقی و شناخت ادبیات موسیقی هستید، ممکن است حجم بالای واژگان و اصطلاحاتی مانند ضبط و میکس و مستر برایتان دشوار باشد. اما ما قرار است به ساده ترین زبان به این اصطلاحات و کاربرد آنها بپردازیم. خواهید دید که آشنایی با این اصطلاحات نه تنها دشوار نیست بلکه پر از شیرینی و آگاهی است.
ادامه مطلب

همه چیز درباره ی آرپی بیت

همه چیز درباره ی آرپی بیت
همه چیز درباره ی آرپی بیت   آرپی بیت سایتی می باشد که بیت هایی را تولید می نماید و تنظیم های آماده را در اختیار هنرمندان و علاقه مندان موسیقی قرار می دهد. بیت از آن اصطلاحاتی است که شاید به گوش همه آشنا نباشد، اما اگر در فضای موسیقی نفس می کشید، بی شک بارها و بارها این نام را شنیده اید. در این مقاله قرار است به …
ادامه مطلب

​به راحتی خواننده شوید

​به راحتی خواننده شوید
به راحتی خواننده شوید   در جامعه امروز مردم به دنبال موزیک های خوب و متفاوت و با کیفیت هستند و با رعایت این فاکتور ها به راحتی میتوان برای خود در دل مردم جای باز کرد و به راحتی خواننده شد و آهسته آهسته نقش پر رنگ تری در بازار موسیقی ایفا کرد. اما این روزها با توجه به قیمت بالای تولید موزیک های خوب در بخش تنظیم و …
ادامه مطلب

همه چیز درباره ی خواننده شدن

همه چیز درباره ی خواننده شدن
همه چیز درباره ی خواننده شدن   خواننده شدن مسیری دشوار و پرچالش است. اما امروزه روش های آسانی به وجود آمده است. ما در این مقاله به یکی از این روش ها خواهیم پرداخت. خوانندگی را می توان یکی از حرفه های جذاب هنری دانست. جذابیت های این حرفه آنقدر متنوع و گوناگون است که بسیاری از افراد در رویای خواننده شدن به سر می برند. خوانندگی مسیری پیچیده …
ادامه مطلب

بیت های جدید فقط در سایت جدید آرپی بیت بارگذاری میشوند.

ورود
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش