همه چیز درباره ی آرپی بیت

همه چیز درباره ی آرپی بیت

 

آرپی بیت سایتی می باشد که بیت هایی را تولید می نماید و تنظیم های آماده را در اختیار هنرمندان و علاقه مندان موسیقی قرار می دهد.

بیت از آن اصطلاحاتی است که شاید به گوش همه آشنا نباشد، اما اگر در فضای موسیقی نفس می کشید، بی شک بارها و بارها این نام را شنیده اید. در این مقاله قرار است به سایت آرپی بیت بپردازیم. سایتی شناخته شده در بین خوانندگان و اهالی موسیقی که مجموعه ای از تنظیم های آماده و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. این سایت در سالیان متمادی فعالیت خود، آهنگ هایی به یادماندنی زیادی را تولید کرده است.  

 

 

منظور از بیت چیست؟

 

اگر بخواهیم به تعریف کامل و جامعی از بیت برسیم، لازم است توضیحاتی را درباره ی بیت، هم در لغت و هم در موسیقی ارائه کنیم. بیت در لغت معادل ضربان می باشد. و اهالی موسیقی می دانند که ضرب و ضربان چه نقش تعیین کننده ای از ابتدا تا انتهای موسیقی دارد. البته که موسیقی بی انتها می باشد.
حال اگر بخواهیم این اصطلاح را در عالم موسیقی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم، باز هم به همان ضرب و ضربان خواهیم رسید.
چند سالی است که بیت را بسیار می شنویم. یکی از دلایل این تکرار و سرِ زبان بودن ها هم به دلیل رشد و گسترش سبک های گوناگون موسیقی و بیشتر از همه سبک های مانند پاپ و الکترونیک می باشد. کافی است ریتم مناسبی را در اختیار خواننده ی سبک پاپ قرار دهید، بی شک می گیرد و می رود و بهترین ها را روی آن میسازد.
پس با این اوصاف بیت ها را می توان آهنگ های آماده خواندن دانست که در ادامه کلام روی این بیت ها خواهد نشست و مجموعه ای کامل (آهنگ کامل) ساخته خواهد شد.  

 

ساخت بیت


مراحل ساخت بیت

 

تعریف بیت آنچنان جذاب است که شاید برای خیلی ها این سوال به وجود آمده باشد که بیت چگونه ساخته می شود و چه مراحلی برای ساخت بیت مورد نیاز است.
اول از همه بگوییم که برای شعرهای سعدی، شاعر شیرین سخن، اصطلاحی وجود دارد به نام «سهل و ممتنع» و حالا این سهل و ممتنع چیست؟ سهل و ممتنع یعنی اینکه وقتی چیزی را می خوانیم یا می بینیم یا می شنویم به نظرمان خیلی سهل و آسان می آید اما همین که وارد آن می شویم می بینیم که نه! بسی سخت و دشوار است. ساختن بیت هم از موارد سهل و ممتنع است. برای همین لازم است تا افرادی که بیت ها را می سازند، در زمینه ی موسیقی کاملا متخصص و آگاه باشند. با زیر و بم ها، هارمونی ها ، نحوه ی اجرا، سازها، تلفیق نت ها و بسیاری از چیزهای دیگری آشنایی عمیقی داشته باشند.

پیش از آنکه برویم سراغ آرپی بیت، ذکر این نکته ضروری است که اگرچه زمزمه و ریتم یک آهنگ، زمینه ساز ساخت بیت و مرحله اول بیت سازی می باشد اما باید پله پله و گام به گام آن را پیش برد.

 


حوزه ی تخصصی آرپی بیت


تأسیس و پا گرفتن سایت آرپی بیت ، یکی از معتبرترین سایت های ساخت و آماده سازی بیت را می توان برگی مهم و زرین در دفتر موسیقی کشورمان دانست. آرپی بیت مسیر موسیقی را برای خوانندگان و علاقه مندان هموارتر کرد و زمینه ی خلق آثار شاخص و فاخری را فراهم نمود.
بی شک بخش مهمی از تداوم، موفقیت، رشد و پایداری هنرمندان در سایت آرپی بیت، مرهون تنظیم کننده ی آگاه و متخصص آن، رضا پناهی می باشد.
آرپی بیت ازبا تجربه بیش از ده سال تأسیس شد و امروز گام های بلند و استواری برداشته است. مقصود و هدف اصلی نیز رشد جایگاه موسیقی و خدمت به علاقه مندان بوده است.

 

ساخت بیت


حوزه ی تخصصی آرپی بیت متمرکز بر تولید و ارائه ی بیت، تنظیم و میکس و مستر می باشد. و تا کنون نیز آثار شاخصی را به جامعه موسیقی ارائه کرده است.
آرپی بیت همگام با پیشرفت های نوین موسیقی در جهان، نخستین سایت در ایران می باشد که خدمات ساخت موسیقی و ارائه ی بیت های آماده را انجام می دهد.

 

 

نگاهی به کارنامه ی آرپی بیت

 

مسیر فعالیت آرپی بیت، مسیر سخت و پر چالشی بوده است. بی شک ارائه ی کار با کیفیت، سختی های خاصی را دارا می باشد. اما تیم متخصصی که در این مجموعه فعالیت می کنند با درک عمیق از موسیقی و شناخت بازار، کارهای ماندگاری را تولید کرده اند.
در کارنامه ی آرپی بیت، نام خوانندگان مطرح و پرطرفداری را می بینیم. جالب است بدانید که این خواننده ها تنها محدود به یک سبک و سلیقه نمی باشند. بلکه خوانندگان در سبک های گوناگون اعم از سنتی، پاپ، تلفیقی و ... با این سایت همکاری کرده اند.

از خوانندگانی که آرپی بیت برای آنها موزیک تنظیم کرده است می توان به این اسامی اشاره نمود: حجت اشرف زاده، سینا سرلک، گروه امو، ناصر زینلی ، علی اصحابی، عماد طالب زاده و بسیاری از خوانندگان دیگر.

 

 

هزینه ی تنظیم آهنگ در آرپی بیت چگونه است؟

 

با توجه به فعالیت های تخصصی، متمرکز و نیز کیفیت بالای فعالیت های آرپی بیت ممکن است برای بسیاری از علاقه مندان این سوال مطرح می شود که هزینه های تنظیم بیت در این سایت به چه صورت می باشد؟

هزینه بیت


یکی از مشخصه های بارز آرپی بیت، قیمت های بسیار منصفانه ی آن می باشد. یکی از دلایل هزینه ی پایین ساخت و تنظیم، کمک به علاقه مندان و اعتلای سطح موسیقی کشور می باشد. در روزگاری که موانع اقتصادی، راه را بر بسیاری از فعالیت ها بسته است و بسیاری از هنرمندان و هنردوستان و علاقه مندان، انگیزه ی خود را از دست داده اند و از ادامه ی فعالیت دست کشیده اند، این سایت با در نظر گرفتن کمترین قیمت ها، دست هنرمندان و هنردوستان را به گرمی می فشارد.
اگر بخواهیم به صورت دقیق به هزینه های بسیار پایین آرپی بیت اشاره کنیم، باید بگوییم که روال معمول به این صورت است که دستمزد و هزینه ی هر ترک موسیقی به صورت جداگانه، بیش از 15 میلیون می باشد. اما این سایت این امکان را برای شما فراهم کرده است که تنها با صرف هزینه ی کمتر از 400 هزار تومان، بتوانید تنظیم (بیت) مورد نظر خود را داشته باشید و فعالیت هنری خود را آغاز و یا ادامه دهید.

اگر برای خواننده شدن نیازاطلاعاتی دارید مقاله همه چیز درباره خواننده شدن رامطالعه کنید.

 

بیت های جدید فقط در سایت جدید آرپی بیت بارگذاری میشوند.

ورود
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش