​به راحتی خواننده شوید

به راحتی خواننده شوید

 

در جامعه امروز مردم به دنبال موزیک های خوب و متفاوت و با کیفیت هستند و با رعایت این فاکتور ها به راحتی میتوان برای خود در دل مردم جای باز کرد و به راحتی خواننده شد و آهسته آهسته نقش پر رنگ تری در بازار موسیقی ایفا کرد.

اما این روزها با توجه به قیمت بالای تولید موزیک های خوب در بخش تنظیم و میکس و مستر و ... و از طرفی مشکلات تورمی در کشورمان، افراد علاقمند و با استعداد از این حرفه محروم می مانندو در نهایت از علاقه خود سرد میشوند.

آرپی بیت

تیم ما در راستای حمایت از جوانان با استعداد اقدام به طراحی و تولید بیت ها برای رفع این مشکل کرده است.

بیت چیست؟

بیت همان آهنگ تنظیم شده و آماده برای ضبط و ساخت موزیک با صدای خواننده است.
فرض کنید شما در قدیم میخواستید برای خود لباس تهیه کنید.
شما اول باید پارچه دلخواه خود را خریداری میکردید و سپس به خیاط مناسب با دستمزد های متفاوت مراجعه میکردید و کارهای آنها را بررسی و سپس اقدام به دوخت لباس خود میکردید.
اما اکنون میتوانید با مراجعه به بوتیک ها و مزون ها و یا سایت آنها طرح دلخواه خود را انتخاب و خرید کنید.
اکنون بیت نیز همان آهنگ های آماده هستند و به راحتی میتوان نسبت به سلیقه و جنس صدای خود بیت مورد نظر خود را خرید و دانلود کرد.

 

آرپی بیت

 

در مرحله بعدی شما نیاز به یک ترانه با توجه به سلیقه خود دارید که بعد از انتخاب بیت خود میتوانید اقدام به ساخت ترانه بکنید و یا میتوانید از شاعر دلخواه خود این درخواست را بکنید تا برایتان ترانه بنویسد و یا میتوانید از مجموعه آرپی بیت اقدام به تهیه ترانه بکنید.
نکته مهم: ترانه و ملودی شما اختصاصی است و بخاطر همین ترک شما به هیچ وجه کپی یا تکراری نخواهد شد اما بیت دانلود شده به صورت اشتراکی است و حتی شما میتوانید برای هر بیت مدل های مختلف ترانه و ملودی را تهیه کنید و سبک های متنوع بسازید.
با این متد میتوانید ترک های متنوع با هزینه های خیلی کم تولید و منتشر کنید و طرفدارانی برای خود و هنرتان جمع کنید و بعد از طی مراحل ابتدابی و پیدا کردن اسپانسر اقدام به تولید موزیک های کاملا اختصاصی با هزینه های بالا بکنید.

همچنین در مقاله ای جدا اطلاعات کلی تری از همه چیز درباره خواننده شدن توضیح داره ایم که خوانندن آن اطلاعات خوبی به شما خواهد داد.
برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09122976217

بیت های جدید فقط در سایت جدید آرپی بیت بارگذاری میشوند.

ورود
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش