قوانین عمومی
با توجه به اینکه فروشگاه آرپی بیت در ایران فعالیت میکند، ملزم به رعايت قوانین جمهوری اسلامی ایران و ضوابط تجاری ناظر به عرضه محصولات و خدماتی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت وضعشده، میباشد. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی آرپی بیت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان است و متقابلاً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه تغییرات بهروزرسانی و اطلاعرسانی خواهد شد.
ثبت سفارش به معنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر شده در بخش «قوانین و مقررات» تلقی میگردد.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از محصولات یا خدمات فروشگاه اقدام کند.
تعریف فروشنده
محصولات ارائهشده در سایت که شامل بیت های موسیقایی و تولید شخصی میباشد.
مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده آرپی بیت است.
قوانین مربوط به محصولات مجازی فروشگاه آرپی بیت
ارسال محصولات مجازی به صورت آنی میباشد اما ممکن است به علت اختلال های لحظه ای تراکنش با خطا مواجه شود.
آرپی بیت مسئول تحویل محصول به خریدار است و در مورد نحوه استفاده و استقاده غیرقانونی از محصولات هیچگونه مسئولیتی ندارد.
استرداد وجه، بجز در مواردی که خطا از طرف آرپی بیت رخ داده باشد انجام نخواهد شد.
خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداریشده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش، در صورت نیاز این کد را به پشتیبان سایت اعلام نماید.
کاربران باید نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و … را بهصورت صحیح در سایت ثبت نمایند.
فروشگاه آرپی بیت متعهد میشود اطلاعات کاربران را در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار ندهد و مسئول محافظت از آن است.
کاربر میبایست آدرس پست الکترونیک (ایمیل) و سایر اطلاعات خود را بهطور صحیح وارد کند در غیر این صورت مسئولیت ثبت اشتباه بر عهده کاربر خواهد بود.
شرایط و ضوابط ارسال و تحویل سفارشها
آدرس ایمیل کاربر بهعنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهده خود کاربر است.
در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابلپیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، بهمنزله مورد تائید بودن صحت آنها است و درصورتیکه این موارد بهصورت صحیح یا کامل درج نشده باشد آرپی بیت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
با توجه به سیستمی بودن فرآیند خرید محصول و تولید برگه خرید (فاکتور)، امکان ایجاد تغییر در هیچکدام از بخشهای فاکتور پس از ثبت سفارش وجود ندارد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو سفارش نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند، بنابراین سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد پیگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه آرپی بیت هیچگونه مسئولیتی نسبت به محصولات و خدماتی که در سبد خرید رهاشده است، ندارد.
مسئولیت تحویل بیت تا ۲۰ ساعت کاری پس از پرداخت بر عهده ارائه دهنده میباشد.
قوانین مربوط به پشتیبانی فروشگاه آرپی بیت
پشتیبانی آرپی بیت همه روزه فعال میباشد.
توافقات نهایی
کاربر تصدیق مینمایند که شرایط استفاده از فروشگاه آرپی بیت را بهطور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم میباشند.
هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود بهمنزله امضای الکترونیک و همانند امضای دستنویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم مینماید.
در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت میباشد.
ثبت سفارش، پردازش و ارسال سفارش
به دلیل مجازی بودن محصول تمامی فراید تحویل سفارش به صورت اتوماتیک بوده و کاربر بعد از ثبت سفارش و پرداخت وجه به صورت اتوماتیک به صحفه دانلود محصول منتقل می شود.
در صورت به وجود آمدن شرایط فورس، آرپی بیت با اطلاع به مشتری نهایت در ۷ روز کاری مشکل را رفع و سفارش را تحویل میدهد و در صورت عدم رضایت مشتری با افزایش طول مدت یا ناتوانی مجازیته در رفع مشکل در مدت مشخص مبلغ به صورت کامل به مشتری عودت داده میشود.