همه چیز درباره ی خواننده شدن

همه چیز درباره ی خواننده شدن

 

خواننده شدن مسیری دشوار و پرچالش است. اما امروزه روش های آسانی به وجود آمده است. ما در این مقاله به یکی از این روش ها خواهیم پرداخت.

خوانندگی را می توان یکی از حرفه های جذاب هنری دانست. جذابیت های این حرفه آنقدر متنوع و گوناگون است که بسیاری از افراد در رویای خواننده شدن به سر می برند. خوانندگی مسیری پیچیده و پر چالش اما شیرین است. البته اگر راه و چاه آن را خوب بشناسید و با روش های به روز و مطمئن آشنا شوید. در این مقاله می خواهیم از چالش های این راه و یکی از به روزترین روش ها یعنی خواننده شدن به روش آسان با بیت های آماده بپردازیم. روشی که به رویای خواننده شدن با هزینه کمتر جامه ی عمل پوشانده است.

 


ویژگی های خواننده

 

برای خواننده شدن نیز مثل بسیاری از هنرهای دیگر، باید ویژگی هایی را در خودتان تقویت کنید. توجه داشته باشید که اگرچه ممکن است خوانندگی در نگاه اول یک موهبت خدادادی به نظر برسد اما برای تقویت این موهبت و رشد و پرورش آن لازم است، ویژگی هایی در خواننده نهادینه شود. این ویژگی ها در نهایت می تواند موفقیت خواننده را تضمین کند. در ادامه به مهم ترین ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:

 

خواننده


    •    یکی از مهم ترین ویژگی های یک خواننده این است که شنونده ی فعالی باشد. خواننده باید هنگام شنیدن به تفکیک و به صورت دقیق به جزئیات آثار توجه کند و آنها را آنالیز نماید. شنونده ی خوب بودن باعث می شود تا خواننده دائما در حال یادگیری باشد و کیفیت کارش نیز به مرور بالاتر خواهد رفت.
    •    خواننده باید درک مناسبی از فواصل موسیقی داشته باشد. او باید تمرین کند تا کوک خواندن را بیاموزد و این ویژگی را درونی کند. کوک خواندن برگ برندۀ خواننده است.
    •    یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های خواننده را می توان، فهم درست از صدا دانست. خواننده باید صدای خود را خوب بشناسد و به تنالیته، زیر و بم و رنگ صدایش آگاهی داشته باشد.

 


مهم ترین چالش های خواننده ها

 

خواننده شدن مسیر شیرین اما پر چالشی دارد. خوانندگان به مرور با این موارد رو به رو می شوند. شناخت دقیق این چالش ها باعث می شود تا مدیریت آنها آسان تر شود. بخشی از این چالش ها مربوط به تکنیک های موسیقی و خوانندگی است و بخشی از این چالش ها به شرایط اقتصادی و جامعه و ... ارتباط دارد. از مهم ترین چالش های خوانندگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
    •    اگر بخواهیم به مهم ترین چالش های خواننده شدن در حوزه ی تکنیک های خواندن اشاره کنیم می توانیم به ضربه های حنجره، کنترل و مدیریت نوت ها و گام های موسیقی، مدیریت و کنترل صدا، کنترل ویبراتو و ... اشاره نماییم.
    •    علاوه بر مواردی که به آنها اشاره کردیم، چالش های دیگری نیز پیش روی خواننده ها قرار دارد. انتخاب مربی آواز مناسب و آگاه، انتظارات جامعه، شرایط اقتصادی و بازار موسیقی، ممنوعیت و محدودیت های گوناگون، مشکلات مربوط به اسپانسر، سفارش آهنگ، تبلیغات و ... از مهم ترین چالش های خوانندگان می باشد.

 


روش های خواننده شدن

 

برای خواننده شدن راه و روش های گوناگونی وجود دارد. روش هایی از قبیل داشتن مربی آواز، آموزش صدا، تمرین های گوناگون حنجره، شناخت علم موسیقی و سازها، تمرین مداوم و ...
ما در ادامه می خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که اگرچه به روز است اما امتحانش را پس داده است. روشی مطمئن که چکیده ی انواع روش های خوانندگی می باشد.

 

خواننده


خواننده شدن به روش آسان با بیت های آماده

 

همان طور که اشاره کردیم، مسیر خواننده شدن، طولانی و پر هزینه است و بسیاری از افراد در همان قدم های اول، تاب و تحمل این راه را ندارند. اما روش هایی وجود دارد که هم بسیار باکیفیت است و هم به سادگی می تواند شما را به رویایتان نزدیک کند.
خوانندگان برای تولید اثر خود باید از هفت خان آهنگ سازی و تنظیم و ... بگذرند. اما خواننده شدن با بیت های آماده، تنظیم هایی را در اختیار شما قرار می دهد که به بهترین و باکیفیت ترین شیوه آماده و تولید شده اند. این بیت ها با قیمت بسیار مناسب و منصفانه ای، آهنگ آماده خواندن را در اختیار علاقه مندان خوانندگی قرار می دهند تا آنها بتوانند به آسانی و بدون دردسرهای موجود به تولید آثار هنری خویش بپردازند.

 

بیت های جدید فقط در سایت جدید آرپی بیت بارگذاری میشوند.

ورود
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش