رازهای کسب درآمد از طریق خوانندگی

رازهای کسب درآمد از طریق خوانندگی

 

کسب درآمد از طریق خوانندگی یکی از هدف های اصلی بسیاری از کسانی می باشد که در این مسیر قدم می گذارند. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

موفقیت تنها یک تعریف ندارد. بلکه موفقیت را می توان مجموعه ای از تعاریف گوناگون دانست. یکی از مهم ترین تعاریف موفقیت در حرفه یا هنری خاص، کسب درآمد و پولدار شدن از طریق آن هنر یا حرفه می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به یکی از بخش های جذاب و جنجالی حرفه ی خوانندگی قدم بگذاریم. می خواهیم به رازهای کسب درآمد از طریق خوانندگی بپرداریم.

 

منظور از کسب درآمد از طریق خوانندگی چیست؟

 

شاید بعضی از افراد معتقد باشند، کارهای هنری، دلی هستند. احتمالا شما هم، نظیر این جمله ها را بارها و بارها شنیده اید. جمله هایی مثل «کارهای هنری از جمله موسیقی، از دل می آیند و بر دل می نشینند و نباید به پول و مادیات فکر کرد». اما اگر بخواهیم منطقی و منصفانه به این قضیه نگاه کنیم، باید بگوییم که کسب درآمد از طریق هنرهای گوناگون، از جمله موسیقی و خوانندگی و ... هیچ مغایرتی با درست کار کردن و از جان و دل کار کردن، ندارد. کسی که یک رشته ی هنری را آغاز می کند، به آن هنر علاقه مند است و همین علاقه و عشق، به او در ادامه دادن این مسیر، کمک می کند. کم کم همین امر نیز زمینه ساز بهتر کار کردن و شناخته تر شدن او خواهد شد و به کسب درآمد منجر می گردد. بنابراین عشق به هنر خوانندگی و کسب درآمد از طریق خوانندگی، کاملا در راستای یکدیگر هستند و ارتباط مستقیمی با هم دارند.
در ادامه چند راز مهم و شنیدنی دربارۀ کسب درآمد از طریق خوانندگی را با شما در میان خواهیم گذاشت:

 

کسب درآمد از خوانندگی


کسب درآمد از طریق خوانندگی، آسان تر از سایر رشته های موسیقی است.

 

همین اول کار این نوید را به شما بدهیم که اگر قصد دارید خواننده شوید یا نخستین قدم های خوانندگی را برداشته اید، کسب درآمد از طریق خوانندگی، در مقایسه با سایر رشته های موسیقی، به مراتب آسان تر است. یکی از مهم ترین دلایل این اتفاق، میزان شهرت خوانندگان در مقایسه با آهنگسازان و نوازنده ها و ...می باشد. پس در همین قدم اول باید بگوییم که راه را درست آمده اید. اما این تمامِ راه نیست. برای کسب درآمد از طریق خوانندگی، رازها و راه های دیگری هم وجود دارد.

 

 

از کجا باید شروع کرد؟

 

یکی از مهم ترین منابع درآمدی خواننده ها کنسرت های تهران و شهرستان ها میباشد. داشتن هدف های بزرگ و برداشتن قدم های بزرگ، در بسیاری از موارد می تواند به شکست منجر شود و فرد را دلسرد کند. برای همین توصیه می کنیم با قدم های کوچک شروع کنید. مسیر خوانندگی، یک مسیر کوتاه و سریع السیر نیست. شما باید گام به گام پیش بروید.
گام های کوچک، شما را به کسب درآمد و پولدار شدن از طریق خوانندگی نزدیک خواهد کرد. شروع این اقدامات باید از به چالش کشیدن خود در خوانندن باشد یعنی باید شروع به تولید موزیک و خواندن کنید. ترک هایی تولید کنید و آنها را منتشر کنید و کم کم برای خود طرفدارنی جذب کنید و با همین کار تجربه هایی در خواندن و حضور در استودیو های موسیقی کسب کنید و ارتباط خود را با افراد موزیسین بیشتر کنید. این امر باعث پیشرفت شما شده و بخش ارتباطات باعث پیدا کردن زود هنگام اسپانسر برای کاهش هزینه های تولید شما میشود.

همین اقدام کوچک ، شروع وارد شدن شما به دنیای موسیقی یا بهتر است بگوییم مارکت موسیقی می باشد و همه چیز از اینجا جدی تر و لذت بخش تر میشود. با اجرای آهنگ های متعدد تجربه شما بالاتر میرود طرفداران شما بیشتر میشود و به همین ترتیب شانس موفق شدن شما نیز بیشتر میشود. چه بسا وجود دارند هنرمندانی که با اولین تجربه خود در این کار اتفاقات خیلی بزرگی برایشان افتاده که توانسته اند زندگی خود را چه به لحاظ هنری و چه به لحاظ مادی دگرگون کنند.
پیشنهاد صادقانه ما این است گه اگر استعدادی در خود میبینید و به خودتان باور دارید همین الان برای این کار اقدام کنید.

راه های جذب طرفدار در خوانندگی یک مقاله بسیار مفید در این بخش میباشد که حتما پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید.

کسب درآمد از خوانندگی

آموزش و تدریس خوانندگی راهی کارآمد برای کسب درآمد از طریق خوانندگی

 

تدریس و آموزش را می توان یکی از مهم ترین راه ها جهت کسب درآمد از طریق خوانندگی به شمار آورد. خوانندگی از آن دسته هنرها و حرفه هایی به شمار می رود که طرفداران و علاقه مندان بسیار زیادی دارد. بنابراین اگر شما از نظر خوانندگی در سطح قابل قبولی باشید و روز به روز نیز با تمرین های مداوم، کیفیت آوازتان را ارتقا دهید، می توانید در امر آموزش خوانندگی فعالیت کنید. شما جهت آموزش خوانندگی می توانید هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی در آموزشگاه ها فعالیت کنید و کسب درآمد نمایید.

 

 

فعالیت در شبکه های مجازی و کسب درآمد از طریق ساختن ویدئو

 

فضای مجازی امکانات گسترده ای را در اختیار کاربران قرار داده است. شما با فعالیت مستمر و مفید در شبکه های مختلف اجتماعی به ویژه یوتیوب و اینستاگرام می توانید درآمد کسب کنید. با توجه به اینکه افراد زیادی در این فضا فعالیت می کنند، ممکن است این دغدغه برای شما به وجود بیاید که آیا آثاری که من تولید می کنم دیده می شود و مخاطب را جذب می کند؟ برای این منظور لازم است جهت رشد و ارتقای کیفیت کارتان برنامه ریزی کنید. روی تکنیک های آوازی تان کار کنید و به صورت مداوم تمرین کنید. این کار باعث می شود تا صدای خودتان را پیدا کنید و در بازار موسیقی، آثارتان منحصر به فرد باشد و بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. در کنار تمام این موارد، خلاقیت را از یاد نبرید. سعی کنید در فضای مجازی، ویدئوهای مفید و خلاقانه تولید کنید. این کار باعث می شود تا در میان خیل عظیم کارها، کار شما دیده شود.
هر چقدر که کار شما بیشتر دیده شود و بازدید پیج و کانال شما در اینستاگرام و یوتیوب بیشتر باشد، شما به کسب درآمد و پولدار شدن از طریق خوانندگی، نزدیک تر خواهید شد.

 

کسب درآمد از خوانندگی


همکاری با برندهای گوناگون

 

در مسیر کسب درآمد از طریق خوانندگی، به این نقطه رسیدیم. اگر همه ی موارد پیشین را پله پله و گام به گام انجام دهید و پیش بروید، قطعا روزی به این نقطه خواهید رسید. هر چقدر شهرت شما بیشتر شود، برندهای مختلف تمایل بیشتری نسبت به همکاری با شما نشان خواهند داد. مخصوصا امروزه که خوانندگان، بازیگران، فوتبالیست ها و بسیاری از افراد معروف، پایشان به تبلیغات باز شده است و درآمد قابل توجهی نیز از این راه به دست آورده اند. اگر میزان شهرت و محبوبیت شما بین مردم افزایش پیدا کند، برندهای مختلف به سراغ شما خواهند آمد و با شما قرارداد می بندند. چون به نام شما، محبوبیت شما و میزان اثرگذاری شما روی مخاطبان اعتماد دارند.

مجموعه ما علاوه بر خدمت تخصصی که تولید بیت و ارائه به هنرمدان از طریق سایت میباشد، خدماتی از قبیل ترانه و ملودی ، ضبط و میکس و مستر و همچنین تنظیم های اختصاصی نیز انجام میدهد و برای تهیه این خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان با از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید. ۰۹۱۲۲۹۷۶۲۱۷

اگر به دنبال اطلاعات جدید و مفید راجع به موسیقی ، خوانندگی ، نحوه کار آرپی بیت و ... به بخش بلاگ ما مراجعه کنید.

بیت های جدید فقط در سایت جدید آرپی بیت بارگذاری میشوند.

ورود
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش